Irodai adminisztrátor

Irodai asszisztens munkalehetőség - Szebény

HBD Kft.
Szebény
2025. 05. 23.


Az építőiparban 20 éve jelenlévő budapesti székhelyű cég vagyunk. Az évek során folyamatos fejlődésnek köszönhetően saját raktárral és állománnyal rendelkezünk, újonnan nyitottunk Szebényben telephelyet.

Szebényi irodánkba keresünk ügyviteli asszisztenst.

Cégünk a hazai építőipar több területén – magasépítés, szerkezetépítés, hídépítés - közreműködik és jelentős referencia munkákkal rendelkezik.

Feladatok

  • az iroda napi működésének adminisztratív és operatív támogatása
  • szállítói számlaforgalom iktatása, feldolgozása
  • kimutatások, összegzések készítése Excelben
  • egyéb irodai asszisztensi feladatok ellátása

Elvárások

  • ügyviteli vagy gazdasági végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett legalább kétéves munkatapasztalat
  • megbízható, felhasználó szintű aktív MS Office ismeretek
  • jó kommunikációs készség, határozott fellépés
  • precíz, pontos munkavégzés
  • rugalmasság, önállóság

 

Előnyök

  • építőipari tapasztalat
  • ügyviteli szoftver ismerete

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • eszközök biztosítása munkavégzéshez
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!

Fontos tudnivaló


Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)


Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés